sk
cz
Úvod Časté otázky

Časté otázky

Neškodí plašič VyplašTo zdraviu človeka?

Naše plašiče VyplašTo nijako nepoškodzujú zdravie človeka! Na vývoj ultrazvukového plašiča VyplašTo boli kladené maximálne bezpečnostné požiadavky.

Aká je účinnosť elektronického plašiča Vyplašto

Pri vývoji plašiča škodcov Vyplašto sa kládol dôraz tak na maximálny výkon generovaného signálu, ako aj na optimalizáciu frekvenčných vlastností signálu, aby nechceného škodcu čo najviac obťažoval nepríjemným zvukom, ktorý ich vo väčšine prípadov vyženie zo sledovanej oblasti. Existujú však prípady, keď i napriek všetkému úsiliu škodca nemá v úmysle opustiť strážený priestor. Ide najmä o existenčné dôvody, keď je škodca pre nedostatok potravy ochotný vstúpiť do stráženej oblasti s cieľom obstarania potravy na prežitie. Ďalším dôvodom môže byť to, že niektoré jedince majú poruchu sluchu, takže sú voči generovanému signálu imúnne.

Ako vhodne umiestniť plašič Vyplašto, aby bol maximálne účinný

Plašič Vyplašto môžete jednoducho položiť alebo pomocou doplnkového príslušenstva pripevniť ideálne do rohu sledovaného priestoru. Na dosiahnutie maximálnej účinnosti odporúčame pripojiť plašič k sieťovému adaptéru 12 V, keď je signál generovaný s maximálnou intenzitou. Ak je potrebné plašiť v priestore väčších rozmerov rádovo v stovkách štvorcových metrov, odporúčame využiť viac plašičov naraz.

Je vhodnejší elektronický plašič generujúci signál v počuteľnom pásme alebo v pásme ultrazvuku?

Vhodná frekvencia signálu generovaného plašičom vždy závisí od toho, akého škodcu potrebujeme vyplašiť. Rôzne druhy škodcov sú totiž citlivé na odlišné frekvencie generovaných signálov, takže generovaný signál musí byť vždy „ušitý na mieru“ plašenému škodcovi. Na túto otázku sa teda nedá odpovedať jednoznačne, pretože každý zo signálov je optimálny pre iného škodcu.

Aký spôsob dopravy a platby si môžem vybrať

V našej ponuke nájdete hneď niekoľko spôsobov dopravy a platby. Okrem Slovenskej pošty zasielame objednávky aj prostredníctvom prepravnej spoločnosti Packeta. Za tovar môžete zaplatiť na dobierku pri prevzatí, rýchlou online platbou cez PAYU alebo bankovým prevodom.

Môžem mať od vás dopravu zadarmo?

Áno. Pri nákupe nad 39 € bude vaša objednávka odoslaná bez poštovného, t. j. už pri kúpe jedného kusa plašiča Vyplašto. Ďalej ponúkame našim zákazníkom niekoľkokrát ročne akciu s dopravou zadarmo na objednávky v akejkoľvek hodnote. Informácie o tejto akcii zasielame e-mailom.

Kedy bude moja objednávka spracovaná?

Odosielanie prebieha každý pracovný deň, takže ak si objednáte počas pracovného dňa do 16:00 hod., zásielku budeme expedovať ešte v deň objednania. Prepravná spoločnosť ju bude doručovať nasledujúce pracovné dni.

Je možné si u vás objednaný tovar vyzdvihnúť osobne?

V súčasnosti táto možnosť nie je k dispozícii.  Osobné vyzdvihnutie v našich prevádzkach ešte len pripravujeme.

Je daňový doklad súčasťou zásielky?

Áno. Faktúra je vždy priložená vnútri odosielanej zásielky. Ak však chcete dokument zaslať aj v elektronickej forme, kontaktujte nás a my vám ho radi zašleme na váš e-mail.

Aký je postup v prípade dodania tovaru poškodeného v dôsledku prepravy

Takýmto situáciám sa, samozrejme, snažíme predchádzať. Aj keď sú zásielky vždy náležite a kvalitne zabalené, môže sa to občas stať. Ak už pri preberaní zásielky zistíte akékoľvek poškodenie alebo porušenie ochranného obalu, na mieste upozornite na túto skutočnosť prepravcu. Informácie o poškodení dajte zapísať do odovzdávacieho protokolu a okamžite prekontrolujte obsah zásielky. Ak je tovar vnútri balíka zjavne poškodený alebo nekompletný, spíšte s prepravnou spoločnosťou dokumenty o poškodení tovaru na účely následnej reklamácie a vyhotovte fotodokumentáciu. Potom nás, prosím, kontaktujte.

Ako postupovať v prípade reklamácie

V prípade akejkoľvek sťažnosti nás, prosím, kontaktujte telefonicky alebo e-mailom. Všetky sťažnosti sa riešia individuálne, ale vždy v čo najkratšom možnom čase. Následne vám navrhneme vhodný postup k vašej maximálnej spokojnosti.